2018年8月15日 星期三

驚險的懷孕期-1

續上篇

人生初次住院,情緒不穩,
陪我做入院手續的姑娘都被我嚇到,
雖然,醫院姑娘不停安慰我,只是做做簡單檢查,
但從他們的神情,我知道,我的問題應該不簡單

並不是單純性高血壓

姑娘給我安排了二人房,我不是公務員家屬,
但可以住二人房,本來應該覺得自己幸運,
但之後我發現,跟我同房的媽媽,
肚子應該有5-6個月大,但BB似乎有問題,
必須要排出。。。。

換言之,我肚入面既小生命,可能唔樂觀?

———————————————

住院其間,我除左喊,WhatsApp 跟朋友傾訴,
完全沒什麼可以做,想休息,
卻因為情緒問題,睡不著。

威爾斯的姑娘同姐姐都好好人,
佢地有時間就入黎陪我傾計,
勸我唔好太擔心,我只係做檢查,要相信醫生

其間我每日一早一晚抽血,不停驗小便,
每日都要做陰道超音波。。。

其間有服食血壓藥,
但可能血壓不穩定,在醫院暈倒了,
朦朧間知道有一大堆護士衝過來扶我上床,
驗血糖,量血壓,量心跳率等等,
直至我一醒來,四散,
然後,被禁止自己落床。。。


 到第三日,我已經受不住,要求出院,
因為真係完全不能放鬆休息

結果,醫生批准了,但給了我3大個膠桶,
要連續留3天的小便。

只要可以回家休息,我什麼都會乖乖做,
出院前,給我一大疊紙,
是之後密密麻麻的覆診日期。
好,我會乖乖準時覆診

————————————————————

原來,我被懷疑有妊娠毒血症,
入院時,已發現有血壓有16x/9x,
知道要住院,便標至18x/10x,
住院後更發現蛋白尿

但抽血報告正常

超聲波照不到胎囊,但HCG指數又有穩定上升,
所以,醫生批准我出院,但隔日要回醫院抽血

今次,係我第一次接觸到「妊娠毒血症」這幾個字,
而我,亦開始做資料搜集,去了解一下呢個病


沒有留言:

張貼留言