2016年6月1日 星期三

值得再幫襯既燒肉放題

早前喺網上見有人推介,既然新開,
最近成日想BBQ又怕熱,就同老公去試下當日我地未到7點就去到,可能時間尚早,
店內只有6-7成滿坐

剛坐低,就有店員介紹如何用tab落單,
有邊啲item需要收費等

另外店員亦特別提醒,
餐牌內的「韓式原條腩條」係一大條腩肉,
而唔係一片片,怕我地唔清楚叫多左食唔晒落單前,我發現,店家除左一般既燒汁,
刺身用既豉油,仲準備左酸辣汁,
即磨玫瑰海鹽同黑椒而menu內除左肉類,仲有海鮮、刺身、壽司、炸物、冷盤、小食、熟食等⋯
完全係燒烤+日式放題crossover

不過因為燒肉無例明係牛定豬,
為左麻煩老公,我前後問左店員好幾次,
而店員亦表明之後會在餐牌上表明(牛/豬)
願意接受客人意見呢點我幾欣賞 
當我地興奮地落單時,
就送上一坐低就會奉上既燒肉拼盤同刺身船,
呢個做法其實有好有唔好,
因為遇正我老公呢d唔食牛唔食生野既麻煩人,
就變相8成既食物都係我清晒,
食完,都已經飽左7成
P.s. 當日甜蝦同帆立貝都好鮮甜 
韓式原條腩條
辣味同醬料只附喺表面,但味道足夠

牛類大部分都無醃製,包括牛舌,一口牛,肩胛梅花等
個人比較喜歡安格斯牛小排及安格斯三頭肌,
點上玫瑰海鹽及黑椒,充滿鮮味!

香麻小面面
係豬肉,有少少麻辣味,好香口又嫰滑,
老公好中意

肉類如果唔新鮮/雪過龍,邊位就會發黑,
但今日完全發現唔到呢個問題,
黎幾轉既肉都好新鮮豬大腸亦係我幾推薦既食材,
燒到外脆內軟,好味

不過一條都幾大條,可以剪到咁多件我好中意有生菜籃呢個item,
食燒肉,肉多菜少,
用生菜包住食感覺無咁熱氣,
亦可減低食大量肉既罪惡感海鮮,去到呢度已經好飽,
所以只叫少少,虎蝦同扇貝都絕不欺場,
唔會細細隻,如果有牛油提供就好喇其間,身為飯筒既我亦有叫壽司,
我最愛既三文魚籽呀 
 
壽司細細件,飯唔多,三文魚籽滿滿的 
 
即叫即做,食果時紫菜仲脆 
 
平時食日式放題都好少有三文魚籽壽司,
就算有,都會用青瓜放一半位置,見到有滿滿的三文魚籽,真係有說不岀的感動我地亦試左少少收費既item,
包括「清酒煮鮑魚」及「地獄辣酒煮蜆」

地獄辣酒煮蜆
辣辣地,湯既味道味道竟有啲似泰式木瓜沙律?
不過如果唔理咩國家既菜式,
其實甜甜辣辣,味道都唔錯

清酒煮鮑魚
清酒味道比較濃同無辣味,有少少蒜,
味道相對上我比較中意鮑魚,一份有5隻,
而且新鮮彈牙真係飽到郁唔到喇,炸物完全無機會嘗試,
而當日甜品櫃亦只有朱古力同忌廉泡芙,
不過,每人有杯MovenPick,我已經大滿足!

結食完2個人飽到肚漲漲咁返屋企,
而好少會對放題滿意既老公,
亦覺得呢度可以返轉頭再幫襯 

沒有留言:

張貼留言