2010年4月2日 星期五

我唔要做小甜甜@she.com x sofina 美白防曬workshop

我衰左喇~0個日遲到,阻到大家進度真係唔好意思呢~

好彩sandra同mocha有留位比我,可以大家一齊玩~開心



入門口就見到佢,咁就唔怕搵唔到啦~^^

因為我遲左既關係,工作人員先同我做左個皮膚分析先,
結果....我真係想死.....=.=



 


之後,為左趕到大家ge進度,就帶左我去卸妝,先同sofina既卸妝油,
平時ge
我,係唔會用卸妝油呢,因為試過有洗極都油淋淋ge感覺,
但呢個唔會,而且卸容亦好容易卸妝,感覺清爽,
之後,就用佢地ge碳酸泡泡去洗
面,原來好方便ga,就咁揸上去,一分鐘洗淨就可以
跟住,拍左保濕水就乖乖上堂去...




面放滿sofina 既product,令我眼前一亮,如果可以係我ge就好喇~~



個係我地ge rundown,睇得出好充實



之後,有日本專程黎hk ge關口智子小姐同我地講解 d product,仲同model同我地一齊做其他護膚程序
model
敷mask,我地又敷,三十人一齊敷mask.如果可以影大合照一定好壯觀,哈哈
一張mask入面有一整支ge美容液ka,wow~~貴野,好好
珍惜~哈哈

mask係分上同下2張設計,令mask更貼面...
之後大會仲好細心咁放音樂同香薰,熄晒燈比我地好好relax
敷mask.....
---------------------------------------------------------------------------------------

分鐘後,大家也起來了,就用關根小姐教的方法,慢慢令mask的精神吸收...
然後搽上新出的美白精華-->重點美白筆
--->day protector--->Primavista春季推出的long keep base

primavista既long keep base亦係呢次workshop 既推介產品,
佢真係可以十小時控油,
但又唔會令皮膚變乾,



張相一邊係放左其他牌子既base+bb油,
另一邊係放左long keep base+bb油
可以睇到,long keep
base係唔會比油份分解,所以,用上面,亦唔會有容易溶妝ge問題


而且,佢地既day
protector亦有加入耐氧化劑及防禦技術"advan",可以延媛老化<---呢個good呀~呵呵


最後,佢地亦有個room俾大家化返個妝先走~好貼心呢~~^^


返到家,就當然拆下禮物,wow好大手筆呀~~~




亦有幸因為答中問題,比大家多左一份小禮物



且,佢地除左呢d之外,仲俾左個koa袋仔比大家,原來裡而係kao其他既產品~



次真係大豐收呀~~


返到家第一時間當然開封試用..
每一樣都愛...要我選擇真係好難呢~~


愛我就當然是活氧碳酸泡泡,
泡沫非常細緻,敷上面一分鐘即可,亦不需要按摩,因為泡泡會直接幫我面仔按摩呢..
而且用左可以即刻睇到自己
毛孔係細左少少~~

然後當然是whitening系列的美白精華與重點美白筆,



為只用了兩天,除了潔面很難仔細的替其他產品評分,
可是,這美白精華與美白筆我用了3星期,明顯的可以看到效果呢~

沒有留言:

張貼留言