2014年8月1日 星期五

我的減肥之路-飲食



第一日(24/7)上[卓敏坊],佢地就比咗本手冊我,
入面有齊大部份既減肥資訊,
而我最需要留意既,就係第一欄既[食物份量換算表],
因為佢地都係以營養師餐單飲食,所以點為之一份既概念好緊要!

你叫我一日三餐都計幾份幾份,我真係頭都大,
好彩,我只係早餐需要用到佢!

P.S.呢本野最好搵個FOLDER放好佢,因為真係用得幾多,會掀到爛

我減肥計劃由28/7開始,佢地會有專人跟住你既情況,
所以,某程度上壓力都幾大,不過減肥失敗既人,有時候就係唔夠壓力先會放縱

佢地建議我早餐食三份五穀,一份肉/蛋白質,一份奶,一份油

基本上我日日都會食一份芝腿治走油,因為可以就咁0係麵包店買,方便丫嘛!
(2片麥方包=三份穀,1.5片低脂芝士=一份奶,一片火腿=一份肉)
但到星期三,我發現我開始有便秘既問題,
就轉左食蕃薯,蛋白2隻,脫脂奶,
果然,我一大早飲奶係一定有得去廁所,所以又解決左呢個問題!

雖然三份五穀,一份肉/蛋白質,一份奶,一份油,
睇落好麻煩,但原來只要有個概念,就好簡單

P.S.不過我之後可能會轉蛋治加奶算,
因為,我真係好懶,最好可以就咁買,唔想諗配搭

******************************
早餐都咁麻煩。。。如果要我自己搞午餐/晚餐,
我應該會崩潰!

好彩,[卓敏坊]有提供每日既午餐+晚餐,
0岩晒我呢D懶人

佢地每日都會有飯盒送到[卓敏坊],
上面都會有屬於自己既會員號碼,日期同午餐/晚餐,
咁就唔會搞錯食錯人地個飯盒,或者食錯第二日既飯盒啦!

西蘭花肉片+烚菜+飯

烚菜+鯪魚肉炒粉絲

蕃茄雞扒+烚菜+茄汁意粉

我有每日影低飯盒做記錄,基本上每餐都會有肉有菜有澱粉,
營養均衡,味道都唔錯,只係相對上淡少少,
不過我一直係一個大胃女,每次Buffet放題男朋友都係靠我回本,所以講真丫,
食完都只係5成飽。。。特別是有時只得肉+烚菜,冇飯,仲餓

不過,佢地亦都同我講過,如果真係唔夠飽,
可以自己+烚菜,但只限於水煮菜,真係鹽都唔可以放!
因為佢地所有既調味料都係低納無糖!

當然,唔夠飽係我個人問題,因為我一直都食得多,
而一般女仔都應該夠食

開始左INS減肥只係5日,我已經開始比以前早訓,
因為一夜訓,我個肚又打鼓,哈哈!!
所以黑眼圈都冇以前咁深~~

飲食暫時講到呢度,以後我會一星期報告一次進展,
比自己留個記錄都好丫!

沒有留言:

張貼留言