2014年8月19日 星期二

INS Theory 的飯盒飲食

其實開始INS Theory之前,對於我呢個大胃女黎講,
最擔心都係食唔飽呢個問題,
老實講,雖然呢落好誇張,但我真係9成日子都有另外自己加菜,
去填飽個肚,因飯盒配給既菜,比平時我食既都少。。。。

由第十至十四日左右,我已經適應INS Theory飯盒+跳舞生活,
雖然,都有加菜食~哈哈~但起碼跳完舞都唔會死左一樣,
第二日手痛腳痛

暫時我發現我既飯盒都有一定既規律

好似星期一晚,一定有蔬菜肉碎炒蛋,
例如苦瓜肉碎炒蛋,豆角肉碎炒蛋等等


星期二係我最DOWN既一日,因為午餐同晚餐都係一隻雞脾加菜,
朋友都會覺得,成隻脾WO,你仲想點?
其實我好想講[我係一個飯筒],而且冇澱粉質真係好快餓。。
P.S.早餐係有澱粉質,只係午+晚餐冇


星期三晚係我全星期最開心既一餐,
平時我唔食肉餅,但佢既肉飯唔知係加左藜麥定燕麥,
再同飯拌勻食,好味又飽肚!!!

星期四既炒粉絲

星期日午餐既紅蘿白薯仔雞都好好食,
因為我中意紅蘿蔔

其實成個INS Theory飲食都算均衡,
每日都會食到菜,肉,五穀,蛋白,奶,
自己要整其實都唔難,但份量就比較難控制

 遲D再同大家講下自己準備既早餐~kekeeee

如果大家都對INS Theory 有興趣,可以到以下網址了解:
http://prettyfond.com.hk/

沒有留言:

張貼留言