2014年8月1日 星期五

日本便宜好用開架裝物@Visée

日本其實好多開架品牌都又平又好用,
最近,Kose其下既Visée都黎左香港喇!
而且價格同樣親民,以後就唔駛再託朋友帶返黎LU

當日Visée化妝班,我一到場已經被色彩繽紛既化妝品吸引
不過最吸引我都係呢D扮化妝品既餅乾,
初初冇行近,我真係以前係Eye Shadow黎架!哈哈
整個感覺超Sweet!
我屋企化妝品唔算好多,但講到最多既其中一種就一定係眼影,
Visée只係眼影都有3個系列,滿足大家化唔同妝容既需要,
由上而下:Visée Glossy Rich Eyes,Visée Nudy Rich Eyes及Visée Smoky Rich Eye 

當日大會仲請咗日藉化妝師 Dobashi San黎為大家示範點樣化一個小顏妝

講酊化妝,最緊要緊係個底妝,底妝化得唔好,
其他畫到幾靚都冇用,當然,天生麗質既例外

先用Nudy Rich BB Cream打底,
再用上 Slim Modeling Foundation SPF24PA++,有留意到嗎?
粉餅下1/3左右位置比較深色,可以做一個自然既小修容效果
想立體感再加強,面再瘦DD,可以再加上Slim Model Powder,
只要0係大力吸氣時,面珠仔凹入去個位開始掃少少就得喇,
當然亦可以用黎打鼻影

P.S,呢樣要慢慢練習,我自問就冇咁高技巧喇,
試過幾次都係會唔小心用多左變左[少林足球既阿梅]
平時我地畫臥蠶都會用有珠光眼影,
而Visée竟然出了淚眼筆~超方便~
眼線筆,易畫,防水力唔錯,
不過當日冇試上眼,所以唔肯定會唔會溶~~嘻嘻~~
咁多眼影裡而,我最鐘意呢盒PK-3既 Glossy Rich Eyes,
特別是個酒紅色,真係好靚呀!!!
上眼之後都好自然又有立體感,好鍾意好鍾意好鍾意呀!!
不過之後我去買唔到囉。。T^T。。。唔開心><
上圖其實已經有用到Blend color Cheeks 4色胭脂同Creamy Lipstick,
不過相機食色,好似唔多明顯!

其中我好特別推薦Blend color Cheeks,因為佢最底0個格,
係比我地用掃完Blush再掃上,令Blush色調更柔和

Creamy Lipstick顯色度高,真係支唇膏係咩色,搽落去就咩色,
但我覺得略嫌有D乾,先用潤唇膏打底會比較好!

而家Visée產品0係部份SASA有售,
想知道詳細地址可以去Visée Facebook睇吓!

https://www.facebook.com/pages/Vis%C3%A9e-HK/775584312475829

沒有留言:

張貼留言