2014年7月31日 星期四

平價神仙水的威力

留意韓國護膚品已不是最近的事,
近半年,我特別鍾意She Goes To Seoul呢個Page

之前我一直都係睇佢地Facebook,佢地既異地戀故事固然吸引,
但最吸引我既,都係佢地0係韓國入返黎既化妝護膚品,
因為佢地入得既牌子,永遠都係當地人先會識,
而唔係我地除口講得出既innisfree,TonyMoly等韓牌!
半年前我已經係佢地客仔喇,唔信可以睇返我Fanpage~

*******************************

某牌子神仙水一直賣到滿堂紅,
最殺食都係因為其中既酵素,而酵素,都有分好多種既,
而今次介紹,就係由She Goes To Seoul帶到香港既Angel's Liquid 100% Galactomyces 

而呢次,為大家介紹Angel's Liquid 100% Galactomyces 天使神仙水,
內含100%Galactomyces(半乳醣酵母發酵萃成份)

聲稱一枝精華液改善5大問題,
包括收細毛孔,平衡油脂,有效美白,改善膚質及緊緻提升

而我要求好簡單,只要去黃同去暗瘡印去斑收毛孔!
我就會一直用落去!

一支55ml的份量售$139,以精華液黎講絕對屬於平價

質地係完完全全既水狀,佢唔係爽膚水,我每次只用平泵份量,
直接按上面,再用手心熱力去按一下,
可能因為係水狀,皮膚都好快吸收

不過味道就。。。不過酵素味道唔討好係正常,
而且冇香料都係一件好事,我相信冇人中意每日將香料放上面!
而皮膚上面,連續去用的確係有改善,
我早晚用半泵,大約一個月收鬆D就會用晒,
不過我認為問題唔大,因為佢的確係一個大家都負擔得起既價錢!



2 則留言:

  1. 見到你既收毛孔功效咁得,我都去搵,不過搵唔到LU~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係WOO~~~~可能0岩0岩冇晒貨~~
      你可以ADD佢FAN PAGE問下~~~
      佢應該都會再番貨,因為我3月份都買過

      刪除