2014年8月25日 星期一

INS THEORY之運動及3星期成果發表!!!

減肥最緊要固之然係運動+飲食,
而喺Pretty Ford 既INS THEORY入面,飲食就唔駛自己擔心,
但講到運動,佢地既跳舞堂都真係幾大消耗

一堂75分鐘,比出面一般既一個鐘或Physical既45分鐘都多,
我有喺Physical報堂經驗,自己跟唔到之餘,
其實45分鐘感覺都幾耐,所以上堂前都有D擔心!

結果,第一次去,跳左半個鐘,D汗已經濕到上圖咁  *0*,
以前從未試過有咁誇張效果,我去GYM ROOM一個鐘都未試過濕成咁!


 有一次,Pretty Ford比左個心率計我,
睇我消耗到幾多,估唔到一堂已經消耗左6百幾卡,
裡面仲有25%係脂肪,睇到都真係幾有成功咁
 跳舞堂上到一半通常阿SIR/MISS,都會有2-3分鐘比大家休息飲啖水,
補充水份再跳,所以75分鐘絕對冇我想像中咁辛苦,
而且舞步唔會來來去去幾個動作咁悶,感覺上時間過得仲快左

我真係每次上完一堂,都成身濕晒,連褲都濕埋,
上身仲濕到連Sport Top都睇到。。=.=",好尷尬。。。
自始之後,我都冇再著白衫去跳LU~哈哈~

 呢條褲係加大碼,喺INS THEORY之前係剛剛好架,
而家就已經有D鬆喇,再遲D就要買過D褲喇~哈哈!!

之前POST過十日既分別,今日不如睇埋20日~

感覺外觀減得比數字來得好!
我仲有15磅要減,希望Pre- Wedding前會成功啦!!!!

沒有留言:

張貼留言