2014年8月1日 星期五

猛男THUNDER FROM DOWN UNDER襲港開SHOW

9月份有猛男THUNDER FROM DOWN UNDER襲港呀,
我自己其實就冇勇氣去睇呢D SHOW,
不過我真係有朋友特登去外國睇,仲同我講有幾咁開心,幾好玩!

雖然我外表唔似,但其實我都怕怕醜醜架!哈哈哈!!


不過聽講呢次黎既猛男一D都唔惹小,佢地係而家澳洲最炙手可熱的表演團體,
之前0係拉斯維加斯已經有超過 700 萬人欣賞過佢地的節目。

而且佢地更0係NBC's Today Show, 
The Tyra Banks Show , Lifetime's Project Runway 等節目演出!

我一同朋友講佢地就超興奮,而且門票價錢都可接受,
比我睇韓仔演唱會平得多啦~哈哈!

有興趣既朋友仔唔好錯過喇,聽講得一場咋!!!
(我有朋友已確定會到場睇SHOW,至於我...再諗諗先....唔知男友會唔會殺左我呢?!)

沒有留言:

張貼留言