2014年8月19日 星期二

中秋唔一定要送月餅既!!! Cupcake一樣得!

每年中秋,我都會買好幾張月餅卷,
之後乖乖去換餅,一盒盒咁送禮,男友媽媽,媽媽朋友,親戚長輩等等。。

新聞都有講,香港每年棄置月餅數量多得驚人,
中國人有一個奇怪傳統,送禮,要大大盒先好睇,
但,真係食得晒咩?

之後我就開始買D特別既月餅,
例如雪糕月餅,朱古力月餅等等,務求大家都會食晒,唔好浪費!


月餅種類多不勝數,而今年Twelve Cupcake亦迎合傳統,推出Cupcake月餅?

P.S:我其實周不時經過都會買幾件返屋企食架~Kekeeee,人肥不是沒有原因的~

話就話月餅,其實,係有中秋氣息既Cupcake就真~
不過,如果我收到佢,一定比收到月餅更開心!


一盒4個的月餅都有獨立膠盒包裝,外觀上完全唔輸比傳統月餅
而且,一套月餅套裝內除了有4年特別版中秋Cupcake及2張單個Cupcake卷之外外,
更附有4包香草及花果茶包,包括 Camomile, Honey & Vanilla
, Strawberry & Mango, Peach & Passionfruit及 Rosehip & Hibiscus,
配合食Cupcake時飲用,真係食多多Cupcake都冇問題!

因為我一直對果茶興趣不大,當日我就試左 Camomile, Honey,
再配合其他Cupcake(Cupcake4款口味都有試過哦!),
一個完美既Tea Time,原來就係咁簡單~呵呵~~
Earl Grey-伯爵茶
上層的Butter Cream及下層的蛋糕體都有加入伯爵茶葉碎,
茶香味濃,配合蛋糕香而不膩,是我在4款月餅中的至愛!!!
 Espresso-濃烈既咖啡香味,
係咖啡愛好者唔可以錯過既款式,
每次買Twelve Cupcake送人,我都總會揀一件 Espresso
Cranberry Chocolate-朱古力迷之選,
香濃朱古力Butter Cream配上朱支力蛋糕底及紅莓乾,
酸酸甜甜既紅莓乾剛好可以減低朱古力Butter Cream既甜膩,正!
Strawberry Vanilla-是由大熱的士多啤梨雲呢拿演變出,
相對於其他口味比較清新簡單

其實整個月餅系列都是由一D比較受歡迎既口味演變出黎,
除左係外觀上既分別,最大分別係,中間有[蛋黃],
切開果下我同屋企人都不禁[嘩]左一聲,
我試過只食少少[蛋黃],
唔知係咪心理作用問題,好似真係有咸蛋黃味WO!!!!!
想試有[蛋黃]既中秋Cupcake,就真係要中秋先買到,要試就唔好錯過喇~^0^~

8月31前訂購仲有85折優惠KA

詳情可參閱Twelve Cupcake Facebook: https://www.facebook.com/TwelveCupcakesHongkong


沒有留言:

張貼留言